Aktualnie znajdujesz się na: Strona główna > Aktualności > O znaczeniu wyglądu, zapachu i smaku produktów spożywczych >

KATEGORIE

O znaczeniu wyglądu, zapachu i smaku produktów spożywczych

O znaczeniu wyglądu, zapachu i smaku produktów spożywczych

2013-03-15

W Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie odbyła się konferencja pt. Analiza sensoryczna żywności – metody i zastosowania w branży spożywczej”, w której uczestniczył Jarosław Goszczycki, właściciel Piekarni Tyrolskiej

Jednym z głównych czynników decydujących o sukcesie produktów żywnościowych na rynku jest ich, jakość sensoryczna, to znaczy takie cechy jak: wygląd, zapach, smak, tekstura, konsystencja-rejestrowane za pomocą zmysłów człowieka. Dotyczy to wszystkich typów żywności-konwencjonalnej/naturalnej, ekologicznej/organicznej, tradycyjnej.

Dlatego konieczność przeprowadzania badań sensorycznych przygotowywanych na rynek produktów to nie przyszłość polskiego producenta branży spożywczej i a jego teraźniejszy wymóg.

Powrót

NASZE POLECANE PRODUKTY

Nasza Piekarnia powstała w 1989 roku w niewielkim budynku przy ul. Boenigka 7d. Sprowadziliśmy do niej sprzęt z Austrii z okolic Tyrolu co dało pomysł nazwy. Na początku mieliśmy tylko jeden mały piec...

Czytaj więcej »

PARTNERZY

WSPIERAMY

Piekarnia Tyrolska | Wszystkie prawa zastrzeżone @ 2012

Projekt i realizacja: virtualmedia.pl, agencja reklamowa Olsztyn

ZDJĘCIA, VIDEO


Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.